Smulkių ir vidutinių įmonių verslo sėkmės veiksniai 2006 [2007 m. katalogas]
Leidinyje analizuojami 2006 m. atlikto tyrimo „Smulkaus ir vidutinio verslo sėkmės veiksniai“ duomenys. Šis tyrimas atskleidė verslininkų vertinimą situacijos, besiklostančios steigiant įmonę, jų nuomonę apie dabartines verslo sąlygas, tolimesnes verslo plėtros tendencijas bei reikalingiausias paramos verslui kryptis.
Leidinyje pateiktos diagramos bei komentarai, apibendrinančios išvados, sudaro puikias galimybes ne tik verslininkams, bet ir tyrėjams, politikos formuotojams bei plačiai visuomenei, detaliau susipažinti su smulkaus ir vidutinio verslo problemomis iš verslininkų pozicijų.
Pilnas tyrimo aprašymas PDF formatu
Autorius: Zaidimai,
2012 04 04 @ 14:40
Išties labai puikus tyrimas, nors jam jau ir šeši metai. Man labiausiai patiko tai, kad tyrime analizuojama paprastos įmonės. Tai leidžia susidaryti aiškesnį vaizdą. Priešingai nei universitete dėstomos didelių įmonių sėkmės istorijos.